הילולת ה"באבא סאלי" באיזור התעשיה

///הילולת ה"באבא סאלי" באיזור התעשיה

הילולת ה"באבא סאלי" באיזור התעשיה

כמו בכל שנה גם בשנה יערוך בית חב"ד איזור התעשיה בראשותו של הרב יעקב סוסי שליט"א הילולא לכבוד יום פטירתו של ה"באבא סאלי" רבי ישראל אבוחצירא זצ"ל.

ההילולא תתקיים ביום חמישי ד' שבט 30/01 בבית כנסת היכל מאיר יצחק – רחוב העבודה 29 קומה א' – לאחר תפילת מנחה בשעה 13:30.

הבאבא סאלי נולד בתאריך א' תשרי ה'תר"נ (1889) והסתלק ביום ד' בשבט ה'תשמ"ד (1984) בגיל 93 בעיר נתיבות.

היה רב ומקובל, ומוכר בכינוי ה"באבא סאלי" שפירושו "אבא ישראל", או "האבא המתפלל".

מאז ומתמיד תמך הבאבא סאלי בכל הפעולות של הרבי. כאשר חזר למרוקו בתשי"ד, וראה את אשר חוללו שם שליחיו בכל הערים והכפרים, שיגר אל הרבי מכתב תודה נלהב ביותר.

כשהגיע לארץ ישראל בשנת תשכ"ד המשיך את הקשר החם עם הרבי ושלוחיו בארץ ישראל. כשהוכרז על "מבצע תפילין", יצא בקריאת הצטרפות למבצע ביחד עם רבי עזרא עטיה ורבי רפאל ברוך טולידאנו. וכן יצא בקריאת קודש גם לעידוד מבצע נרות שבת קודש על ידי בנות שהגיעו לחינוך.

בשנת תשמ"א פירסם מכתב ברכה לכל אלו שהשתתפו בקנית אותיות בספר התורה של ילדי ישראל: "כולנו מחכים ומצפים לגאולה השלימה שתבוא מיד עם משיח צדקנו, ולשם כך עלינו להתלכד וללכד את כל עם ישראל. הרבי מליובאוויטש פנה בימים האחרונים ללכד את כל ילדי ישראל, על ידי כתיבת ספר תורה מיוחד לילדי ישראל שהם צבאות ה'. זכות גדולה לכל אחד ואחת מילדי ישראל לקנות אות אחת בספר תורה זה, ועל ההורים לעשות הכל, שילדיהם יקנו ויזכו באות אחת מספר התורה, ברכתי האישית שלוחה לכל ילד וילדה שירשמו לספר התורה של צבאות ה'. ובודאי נזכה כולנו מיד לביאת המלך המשיח, יבוא ויגאלנו ויוליכנו קוממיות לארצנו הקדושה. עבד ה' המצפה לגאולה קרובה. ישראל אבוחצירה".

באם גם אתם רוצים לקנות אות בספר תורה של ילדי ישראל צרו קשר עם הבית חב"ד.

By |ינואר 28th, 2020|חדשות|סגור לתגובות על הילולת ה"באבא סאלי" באיזור התעשיה

About the Author:

Comments are closed.