לאחר הכנות שנמשכו חודשים הגיע אתמול אל סיומו המוצלח מבצע חנוכה באיזור התעשיה באשדוד.

מבצע חנוכה הוא מבצע שייסד הרבי מליובאוויטש עוד בשנת תשכ"ח (1967) אחרי מלחמת ששת הימים, ללכת לחיילים ולשמח אותם, והוא גם היה שולח להם דמי חנוכה, בשנת תשל"ד (1974) הורה הרבי להרחיב את מבצע חנוכה כך שכל יהודי בכל מקום שהוא יזכה להדליק את נרות החנוכה וכן לעשות הדלקות מרכזיות כדי לפרסם את הנס בצורה הרחבה ביותר.

מספר הרב יעקב סוסי מנהל בית חב"ד אזור התעשיה שהשנה הוחלט להגדיל את הפעילות של מבצע חנוכה הן בכמות והן באיכות בכדי להאיר אל כל איזור התעשיה באור החנוכה, וברוך ה' שהצלחנו בכך והצלחנו להאיר לאלפי יהודים את חג החנוכה.

הכל התחיל עם חלוקת עשרות של חנוכיות בגובה מטר בבתי עסק משרדים ומסעדות באזור התעשיה, וכן בהצבת חנוכיה ענקית במתחם ה"סטאר סנטר".

צוות מיוחד שהגיע במיוחד לתגבר את הפעילות הקבועה, התפזר בכל איזור התעשייה וכן בסטאר סנטר והדליקו את החנוכיות וחילקו סופגניות לבעלי החנויות והלקוחות, וכן במשך כל חג החנוכה הלכו לשתי הקמפוסים של מכללת סמי שמעון לעשות הדלקה מרכזית עם הסטודנטים במקום, שמספרם הגיע למאות.

כמו כן התקיימה פעילות מיוחדת במשך כל החג עם המאושפזים בבית הדר – מרכז לרפואה שיקום וסיעוד, הדלקת חנוכייה מרכזית וכן אמן מיוחד ששימח את המאושפזים במופע להטוטים מיוחד.

כמו כן במרכז מע"ש -מפעל עיסוקי שיקומי לאנשים עם מוגבלויות- התקיימה הדלקה מרכזית עם צוות הבית חב"ד לכל העובדים והשוהים במקום.

המשתתפים סיפרו שבזכות הפעילות הברוכה הם הרגישו את החג ושזה הכניס בהם אור ושמחה שהם יקחו איתם להמשך כל השנה.

תודה מיוחדת ליוסי לוי מל.ד כלי עבודה,  ודוד כבביה ממראות איכות שעזרו לממן את מבצע חנוכה.